loading...
►دانلودکامل◄,مرجع دانلود,بازی,فیلم ايراني,سریال اخبار جدید
تبلیغات




دستبند چرم طرح Montblanc، چرم منعطف و با کیفیت. هماهنگی با لباس های مجلسی و اسپرت. بهترین هدیه برای آنکه دوست می دارید. طراحی فوق العاده شيک و جديد ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان

آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 784 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

 دانلود رایگان فیلم جدید فروشنده اصغر فرهادی

سلفی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم فروشنده

 

 

دانلود رایگان فیلم جدید «فروشنده» با لینک مستقیم

تازه ترین ساخته اصغر فرهادی بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

بدون تگ و آرم تبلیغاتی به همراه نسخه کم حجم با کیفیت بالا و عالی HD

free & direct download vendor new iranian movie by Asghar Farhadi

 

 

فروشنده - seller

نویسنده و کارگردان : اصغر فرهادی

سال ساخت : 1394 | پخش : ؟

 

 

 

 

لیست بازیگران فروشنده

شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، بابک کریمى ، مینا ساداتی و ... 

 

خلاصه داستان فروشنده

«فروشنده» به زندگی زن و شوهری می پردازد که در حال بازی در نمایش «مرگ فروشنده» نوشته «آرتور میلر» هستند.

 

تاریخ اکران فروشنده

طبق زمان‌بندی‌هایی که پیش‌بینی شده است، احتمالا این فیلم به جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید، اما احتمال پررنگی وجود دارد که این فیلم، غافل‌گیری بزرگ بخش بین‌المللی جشنواره فیلم فجر باشد یا در فستیوال کن 2016 رونمایی شود.

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

...

 

خبرهای جدید از فروشنده

فروشنده که در آغاز «برسد به دست آهو» نام داشت، عنوان فیلم جدید اصغر فرهادی است که این روزها پیش تولید آن آغاز شده و طی یکی –دو هفته جاری بازیگران و عوامل پشت دوربین آن انتخاب خواهند شد.

 

تاکنون از میان عوامل پشت دوربین حضور حسین جعفریان مدیر فیلمبرداری، کیوان مقدم طراح صحنه و حسن مصطفوی مدیر تولید قطعی شده است. کیوان مقدم در فیلم های سینمایی «جدایی نادر از سیمین» و «شهر زیبا» با اصغر فرهادی تجربه همکاری داشته است. حسین جعفریان نیز در فیلم های سینمایی «درباره الی» و «چهارشنبه سوری» با این کارگردان همکاری داشت.

 

حسن مصطفوی نیز پیش از این مدیریت تولید فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» را برعهده داشت. اواخر هفته گذشته کاوه سجادی حسینی دستیار اول کارگردان این پروژه در پیامی ویدئویی از علاقه‌مندان به بازیگری دعوت کرده تا مشخصات ظاهری خود را برای حضور در این فیلم سینمایی ارسال کنند. بازنویسی فیلمنامه «برسد به دست آهو» به تازگی به پایان رسیده و فیلمبرداری نیز قرار است به طور کامل در ایران انجام شود.

 

هفتمین ساخته فرهادی مضمونی اجتماعی دارد و فیلمبرداری آن نیز پس از دریافت پروانه ساخت، آذر آغاز خواهد شد. این کارگردان قصد دارد پس از پایان ساخت «برسد به دست ماهی» دومین پروژه بین المللی خود را پس از «گذشته» اکتبر سال آینده مقابل دوربین ببرد. پنه‌لوپه کروز بازیگر سرشناس اسپانیایی در فیلم جدید اصغر فرهادی بازی خواهد کرد.

 

از نکات جالب فیلم هفتم فرهادی، حضور چهل بازیگر جوان است که طی فراخوان تلگرامی تست بازیگری توانستند به این فیلم برسند. 

 

مارال بنی‌آدم، نیوشا جعفریان، عماد امامی، مجتبی پیرزاده، سام ولی‌پور، محمد امامی، فرشته الماسیان، کامران محسنی، حشمت خواجه‌زارع و چهل نفر از نوجوانان شرکت‌کننده در فراخوان بازیگری، برای بازی در نقش‌های کوتاه و بلند فیلم «فروشنده» انتخاب شدند و این روزها مشغول تمرین هستند.  (12 آبان)

 

فیلمبرداری «فروشنده» 12 آذرماه شروع شده است. طبق اعلام عوامل فیلم، تولید این کار 3 ماه و نیم به طول می‌کشد.

  

اصغر فرهادی، بعد از ساخت فیلم «گذشته» و بازگشت به ایران، مشغول نوشتن فیلمنامه‌ای شد که طرح آن را دو سال قبل‌تر نوشته بود. این پروژه سینمایی جدای از فیلم «فروشنده» است و همه گمان می‌کردند تا ساخت آن، کار جدیدی را شروع نمی‌کند.

 

پروژه ای که قرار است به تهیه ‌کننده یک اسپانیایی و در اسپانیا فیلم برداری شود. فیلمبرداری هشتمین اثر سینمایی فرهادی از ماه اکتبر 2016 (مهر و آبان 95) شروع می‌شود. فرهادی، برای اقامتی یکساله و شروع پیش تولید این کار، اردیبهشت 95 به اسپانیا می‌رود. (9 دی)

 

چهل درسد از این فیلم، تصویربرداری شده. فيلمبردارى اين فيلم، نيمه نخست اسپندماه به پايان خواهد رسيد. (15 دی)

 

وب‌سایت سینمایی «ایندی‌وایر»، با انتشار لیستی از سد فیلم که در سال 2016 اکران می‌شوند، هفتمین فیلم سینمایی اصغر فرهادی را در ردیف پنجم فهرست خود تحت عنوان «100 فیلم که بیشترین انتظار را برای دیدن آنها در 2016 می‌کشیم» جای داد.

 

ایندی‌وایر در ادامه می‌نویسد: یک فاصله چند ساله از فیلم آخر فرهادی، یعنی «گذشته» به وجود آمده است اما او این روزها مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده است. فرهادی به زودی فیلمی را به تهیه‌کنندگی «پدرو آلمادوار» در اسپانیا مقابل دوربین می‌برد اما پیش از آن و در حال حاضر در سرزمین خودش، ایران، مشغول فیلمبرداری فیلم دیگری‌ست.

 

هنوز جزییات زیادی درباره این فیلم منتشر نشده اما می‌دانیم که داستان به نمایشنامه «مرگ فروشنده» اثر «آرتور میلر« مرتبط است. شاید یک درام تیاتری؟ یا تجربی‌تر از آن؟ باید منتظر بمانیم. فیلمبرداری این فیلم در نوامبر آغاز شده... آیا ممکن است این فیلم را در جشنواره برلین ببینیم؟» (20 دی 94)

  

24 بهمن 94: پروژه اسرارآمیز اصغر فرهادی خریداران خارجی را جلب کرده است

به گزارش مهر به نقل از اسکرین دیلی، اصغر فرهادی کارگردان ایرانی برنده جایزه اسکار با یک فیلم ایرانی دیگر باز می‌گردد که در حال طی کردن مراحل پس از تولید است و در زمستان در ایران فیلمبرداری آن به اتمام رسید.

کمپانی بین‌المللی فیلم مومنتو (MFI) که مرکز آن در پاریس است، با بنلوکس (سینرت)، سوییس (فرنتیک)، ایتالیا (راکی رد)، ژاپن (دوما اینک)، کره جنوبی (چالان)، لهستان (گوتگ فیلمز)، پرتغال (آلامبیک)، یوگسلاوی سابق (مگاکام)، یونان (سون فیلمز) و خاورمیانه (فالکون) برای پخش این فیلم قرارداد بسته است.

هر چند قراردادهای نهایی پخش این فیلم روشن نشده اما فرهادی آشکار کرد که قصه این فیلم معاصر و درباره زوجی است که رابطه‌شان به خاطر مسایل اجتماعی به هم می‌خورد و خشونت‌آمیز می‌شود. بازیگری که سابقه همکاری طولانی مدت با فرهادی دارد یعنی ترانه علیدوستی که نقش اصلی را در فیلم «درباره الی» بازی کرد و شهاب حسینی که در فیلم برنده خرس طلا و اسکار فرهادی یعنی «جدایی» جلوی دوربین رفت، در نقش زوج اصلی فیلم بازی کرده‌اند.

گفتنی است در ایران این فیلم به نام «فروشنده» شناخته می‌شود ولی اسکرین دیلی از نام آن اظهار بی اطلاعی کرده است.

 

6 اسپند:

فیلم‌بردارى فیلم «فروشنده» به کارگردانى اصغر فرهادى عصر روز پنج شنبه، شش اسپند به پایان رسید.

 

 

 

  نخستین عکس ها از فیلم "فروشنده" جدیدترین ساخته اصغر فرهادی


 

عکس هایی از فیلم جدید فروشنده اصغر فرهادی 

شهاب حسینی در نمایی از فیلم فروشنده

 

 عکس هایی از فیلم جدید فروشنده اصغر فرهادی

ترانه علیدوستی در نمایی از فیلم فروشنده

 

عکس هایی از فیلم جدید فروشنده اصغر فرهادی

 اصغر فرهادی در حال کارگردانی فیلم فروشنده در پشت صحنه

 

سلفی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم فروشنده

سلفی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در پشت صحنه فیلم فروشنده

 

 

 

 

 

 

لینک های دنلود فیلم فروشنده

با دو کیفیت عالی و متوسط HQ و LQ

 

به زودی ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

download , download film forooshande , download forooshande , forooshande , اصغر فرهادی , ايراني , تاريخ انتشار فروشنده , ترانه عليدوستى , حجم کم , دانلود , دانلود آرشیو فیلم های ترانه علی دوستی , دانلود آرشیو فیلم های شهاب حسینی , دانلود رايگان فيلم فروشنده , دانلود فيلم , دانلود فيلم ايراني , دانلود فيلم ايراني فروشنده , دانلود فيلم جديد , دانلود فيلم جديد فروشنده , دانلود فيلم سينمايي فروشنده , دانلود فيلم فروشنده , دانلود فيلم فروشنده با حجم کم , دانلود فيلم فروشنده با کيفيت عالي , دانلود فيلم فروشنده با لينک مستقيم , شهاب حسینی , فروشنده , فيلم , کيفيت , لينک مستقيم , مرگ فروشندهدانلود,فیلم,رایگان,خلاصه,بازیگران,فروشنده,بهترین کیفیت,اصغر فرهادی,لینک مستقیم,کیفیت بالا,کیفیت عالی,حجم پایین,کم حجم,شهاب حسینی,ترانه علیدوستی,بابک کریمى,مینا ساداتی,بدون Vip,seller,Asghar Farhadi,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سرعت لود قالب؟
    تبادل لینک


    آمار سایت
  • کل مطالب : 616
  • کل نظرات : 246
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 2377
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 215
  • بازدید امروز : 633
  • باردید دیروز : 2,326
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 5,680
  • بازدید ماه : 12,363
  • بازدید سال : 233,889
  • بازدید کلی : 3,202,694
  • نرم افزار های کاربردی









    آمارگیر وبگذر